12/09/2012

one by one. Bit by bit. We can make changes!

《期限》technical rehearsal順利完成!星期一進入Dress rehearsal了!星期三DG黑盒開幕!按道理是好興奮,但我零體力冇力再興奮,相反地,抗奮情緒令我好似唔識攰。這幾天一排戲休息都通知人call人看戲(因為今次做的宣傳全是零錢, 有些觀眾群未必reach到, 有些觀眾又唔歡喜預先留票...........) 講真,排戲唔攰,要令人們肯來工廈小劇場看戲....真的攰!我想今次藝民節的各單位感同身受。

藝民節發起人陳曙曦一話令我昨晚感動落淚,我感受到老戰友的辛酸,我相信他唔介意我quote「大家努力,改变一些惯性並不是易事,只要堅持,我相信觀眾會一個一個走進我們的小劇場!」 冇錯,YES!一個一個找,I believe one by one. Bit by bit. We can make changes!

沒有留言:

發佈留言