5/24/2014

give myself a day off today!

已有9個星期沒放假沒休息,唔得啦。今天要放假!逛街、吃頓好晚餐、睇X-Man!
這幅相是老公用他的新手機影,我都覺得影到我好型。哈哈,我po on my FB有好多like唔係我型幅相真影得又動感又靚。
 吃頓好晚餐、逛街,做一般人weekend做的事。
我好鍾意 X-man、X-files、F-files這款納入 supernatural的電影,老公知我鍾意就揀了這套so。we have a nice Saturday off。nothing special。just leisure。明天又再工作

沒有留言:

發佈留言