9/07/2013

《迷失香港》劇透 #2

《迷失香港》劇透 #2
花店店員阿寶(廖淑芬飾)經歷丈夫過身,衝擊保險公司。襲警入獄,飽遭受牢獄之苦,留有案底,因此無法達成與過世丈夫往美國旅行的心願;幸得殯儀花店老闆娘May(陳桂芬飾)收留,得以寄居店內。與此同時,表面上高貴美麗,安定安穩的May理應一切順心完美,奈何這份完美卻成為與男友輝哥(高繼祥飾)之間的障礙。阿寶女兒Zita(譚芷翎飾)雖然年紀輕輕事業有成,卻困惑於事業與愛情之間,舉棋不定。劇情隨著神秘的紋身女子Vicky(林娜飾)常於深夜闖入花店,漸漸催化各人命運……阿寶不惜一切爭取美國簽証,為爭取她自以為應得的東西,最後卻失去她最寶貴的人性核心。May面對與男友的關係猶豫不決,亦依舊無法阻止結局來臨。究竟面對生命的高牆時,我們應該捉緊還是放下?應該進攻還是退守?……結束時彷彿重新開始,踏上征途時卻感到迷失。

阿寶(廖淑芬飾):……我喺監倉嗰三個月,三個月我不停咁問自己,我做錯乜嘢!
   
May(陳桂芬飾):點解啲嘢好哋哋放喺度,要變呢?

阿基(胡俊謙飾):我咁樣做係咪我一直堅守嘅信念呢?


 Zita (譚芷翎飾) :我自己會決定我嘅幸福。
 

Vicky(林 娜飾):你話月亮上面到底有咩呢?
阿基(胡俊謙飾):如果真係有隻花叫火燒心,七一遊行一人攞一朵火燒心放喺心口,嘩,幾壯觀呀!好似幾十萬人一齊送殯咁!
  
阿寶(廖淑芬飾):……可能,令到我哋最唔自由嘅,就係希望得到自由。

輝哥(高繼祥飾):你唔好介意,阿寶……我真係覺你好似我隔籬屋隻狗,追乜都係咬住唔放。

 Zita (譚芷翎飾) :阿爸真係唔係自殺嘅?

阿寶(廖淑芬飾):條條路都行得,不過條條路都塞滿晒人!

《迷失香港》Lost in HK
 上環文娛中心劇院 20-22.9.2013
20-22.9.2013 Fri-Sun 8pm / Sat-Sun加開3pm
$180, 120 城市電腦售票處發售 www.urbtix.hk
演出全長約2小時30分鐘,包括中場休息15分鐘



編劇 導演 余翰廷
演員 廖淑芬、陳桂芬、林娜、譚芷翎、高繼祥、胡俊謙
佈景設計 袁玉英。服裝設計 章佩佩。音響設計 馬永齡。
燈光設計 甄麗嫦。製作經理 李浩賢

余翰廷:香港舞台劇獎最佳編劇、十大最受歡迎製作編劇及導演x3
廖淑芬:香港舞台劇獎最佳女主角x2最佳女配角x2
陳桂芬:香港舞台劇獎最佳女配角x3


 



 

沒有留言:

發佈留言