2/29/2012

我和丈夫面對巨變排成<反面情侶2>

2012年一至月是我和丈夫的.....都唔知做咩字形唔....一月頭我們開始排<反面情侶2>,first reading已笑都大家肚攣!company好合得來。但split of second.....奶奶因癌入院,每天排完戲就沖到醫院探她.....滿以為這是長期戰......希望她能活長點......奶奶一月尾就走了!我和丈夫懷著傷痛繼續排戲,搞奶奶的喪事....好彩......<反面情侶2>whole company(演員Joe,寸寸, Babyjohn, DSM Carmen, ASM Natalie .....)及導演鐘一鳴(一哥)都非常understanding..........of course, 仲有我兩個好adm助手Ah Wing和健健........他們在adm上took off我好多burden,令我可以好好排戲...........亦我為自己「鼓掌」,因為多麼傷心,我和丈夫每次入進排練室都是專業的排練....唔俾自己情緒影響.......not to mention每晚回家也思念奶奶而互抱對方的哭......

二月過,三月來,despite 我倆家中白事,<反面情侶2> 排得好開心,演員互相幫助,honest對待大家......難得呀!導演鐘一鳴(一哥)又是余翰廷在APA導演系的同班同學,re-union咁!


 今晚<反面情侶2> 入台啦 !感覺有趣、只要排一個戲的短短六、七星期,疼愛奶奶走了,家中大變,好似好遠的事又好似好近!.......Any how......入台了........都是興奮的........又一演出,亦是我和丈夫五年一度同台公演.....仲以為奶奶的出院看........but I believe she will watch us somehow, watch our showssss......

今次緊票房麻麻,但聽說全行票房都麻麻,可能 Arts Festival真的可怕.....所有票房去了那裡.....但無論如何......我和一眾演員會為來看戲們的觀眾努力演出的...... at least要用好的表演來多謝選擇看我們的觀眾...........show will be opened on 三月二日Friday......I wish All GOOD SHOW.....and 奶奶,無論你那裡的樂土,我和阿廷為你努力演出!

 這是佈景的一部份,由徐碩朋designed....呢張是入台首日景....明晚他會進一步佈置,一定會更靚.....Deco.....

 
 百忙中,導演和我們一班演員先同服裝設計師梁健棠景張相記.....梁健棠Kenneth幫我們設計了一批靚衫.....o岩 character之餘又合適每人身材.....好正啊........所以Kenneth平實和浮誇costume都一樣掂!


2 則留言:

  1. 我在尾場都有來看你的戲,你們每一位都做得好好,讓我和老公,以及一眾觀眾都看得好開心,又有反思空間。謝謝你們的專業演出啊!繼續努力!

    回覆刪除