11/11/2010

契仔八歲生日,同佢慶祝

自從九月契咗仔女後,與好友一家四口像過著一家人的生活,每星期都抽時間吃一餐飯....真係我見奶奶老爺同我嫲嫲都無咁密.....哈哈!我知道Vivain & Even好希望上契後能令我和老公帶來自己BB(玄學上有這說法),實際上他們真的給了我一個「family with kids' life」and I enjoy it so much!雖然這段密密上契生活令我感受為人父母有苦有樂.....在他們身上靜靜「學定」點做父母.....或者這是天意吧:小產、風水、close encounter with parenting、契咗仔女,令我學習做父母before I canbe a real one,Well....有時我亦admit我係好阿Q精神的!

上個月他們為我和老公慶祝生日,今個月我倆第一次為契仔慶祝祝八歲生日,雖說契仔,但我視他是我的兒子一樣.......老公知道契仔喜歡車,第一時間特意到餅鋪整個「車仔蛋糕」送給他,見到契仔見到高興,老公心也甜了。
   
人有時稔出一些occasion去慶祝其實就是幫助家人朋友gathering:生日、Xmas、New Year、Easter、Thanksgiving......中國人就更多節日。
可能第一次送契仔禮物,去購物時真係三心兩意,後來同他父母商量,知道契仔喜歡什麼,就由契父母玩具,父母送書本,又有得玩又有得學習。最後我和老公都揀了三份禮物給他。史力仔、孖寶兄弟遙控車、仲有遙控潛水艇,仲有他爸媽和家姐送的大玩具車及模型.....契仔天天真「生日禮物大豐收」呀!

沒有留言:

發佈留言