11/21/2010

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day 1)~香港到蘇梅

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有

興奮出發直飛蘇梅(需約三小時左右),但我寧願到曼谷轉機,因直航機飛到蘇梅已8:00pm,花了第一天嘅行程,轉機雖然晨咁早上機但到步下午仲夠陽光俾你立即跳落水,我記得上次<小鳥--蘇梅團>到步後大家慢慢食完pizza仲可以跳落Chewang Beach游。


蘇梅直航只有Bangkok Airlines做,座位及餐都非常一般,而且現在好多航空公司都可網上揀位,到機場check-in便可,無須兩小時前到機場。曼谷航空仍要到desk取boarding pass,落後!不過我未出發先興奮的心情下,什麽也不要緊!
蘇梅直航機,好colourful啊!
飛機上傻傻的希望到步時天未黑整吧,那麽落機還可見多些 view,但看著天空由白變黃,黃變紫,紫變藍,藍變黑,雖然很美但知道傻傻的希望落空。
Samui Airport 好細,過海關幾步就可取行李
到步了!感覺剛落完雨,心想「唔好啩!」但當時只管找車到Banyan Tree因為酒店離機場有30分鐘車程,想快些settle down!但走出機場荒蕪一遍都唔知在那找的士,在櫃位Samui Accom Limousine可叫車的,到Banyan Tree收費是600B(約HK$150左右),應是貴咗但攞住行李唔想再四處找吧。後來發現的士係冇meter,即係話上車問價講價,唔係計程啊!雖然酒店有free shuttle到Chewang,但只在daytime,嘩!daytime我當然留在酒店曬太陽游水啦!留在蘇梅數天我都係叫酒店guest service叫local taxi或local cab,到Chewang Beach這旺區約15分鐘車程,每程都是400B(約HK$100左右),佢哋分區收費,在蘇梅數天都係到15分鐘內車程的遊客區,所以每程收費都是400B。除Day4我倆到Big Budda那區(好似叫Bophut)的Six Senses’ Dining on the Rock吃晚餐,那程由Banyan Tree到Six Senses要40分鐘車程收費800B(約HK$200左右)
Samui Accom Limousine櫃位,可叫local taxi。我哋用600B(約HK$150)叫嘅 cab到Banyan Tree已差不多8:30,行入Reception看見全個山崗夜景已經wow一聲,心想明早一定好靚!
Check-in大堂其實係lobby Bar,我攞住部G10興奮咁狂影相,waitress送上有lemongrass香味的冰毛巾、凍薑茶welcome drinks(甜甜哋都幾好味),好香Thai jasmine花做嘅泰國傳統花環……我喜歡香薰東西,所以呢set嘅welcome stuff令我好“舒暢”
Check-in後,搭buggy(即高爾夫哥車)往我們的房間,在Banyan Tree山崗去邊也要叫buggy,實在太大,我和老公試過行,但斜度和長城嘅斜度有得fight!buggy開得幾快,15分鐘前叫便可,但係rush hour要等30分鐘左右,不過既然渡假又做咩要同時間競賽呢,有靚景有好氣氛等下又何況。
 攝於day2超級好陽光的上午,點知下午就刮風雷雨

Villa內details在蘇梅Day2 blog才與大家分享吧。但我想講第一步入villa忍不住wow了幾聲,房連房Zen Feel嘅設計已經令我和老公鍾意到不得了。而soul of the villa係私人infinity pool,當晚我游咗人生第一次裸泳!Yeahhhhhh!
Garden View Pool Villa夜景
我對Banyan Tree有點安排方面有些失望,臨行前我已emailed他們說我們是慶祝結婚十周年,但入房不單冇送上鮮花、結婚周年蛋糕,連佈置也沒有。通常酒店知住客是honeymoon 或anniversary都有些額外待遇,有時甚至獲得upgrade房!佈置只是routine佈置而不是專備anniversary佈置 
我覺得一間國際出名嘅酒店係應該有所安排,我remind那位attendent先至在Day 2 in-villa BBQ時送上anniversary cake。不過冇咗第一個surprise有點失樂了!
Explored完間房已是9:00多了(Saffron 11:00pm關),走到酒店餐廳Saffron食泰菜,我唔食辣都覺好味,可能我叫佢哋少辣。
Suffron 係食泰菜fine dining restaurant,有百子櫃做裝飾,但外出落大雨而且夜黑,冇風景。
老實講以酒店用餐計,在Banyan Tree用餐唔算貴,而且我覺得每間Banyan Tree嘅餐廳的食物及service都非常好!Banyan Tree內有Saffron食泰菜、The Sands海邊食意式燒烤及pizza、Spa Cafe我最喜歡嘅水療前健康泰式小吃、The Edge食早餐及fusion菜但我哋在要在這吃自助早餐、Lobby Bar聽聞HK100唔洗可叫tea sea睇日落嘆tea但我倆冇時間享受到)
我哋兩個叫appentizer(柚子蟹)、soup(冬蔭功及椰子蘑茹雞湯)、main course(甜酸軟殼蟹及鴨胸)、dessert(椰子雪糕配真椰肉,好味因我喜歡食椰子)、仲有drinks,我叫咗杯菠蘿+薑汁特飲,好好味!都係一千港元左右(兩個人) ,在香港酒店餐廳一定唔得。我最喜歡係甜酸軟殼蟹,這餐廳叫任何main dish都有四色飯任添,有saffron rice(紅色飯)、lemongrass rice(青色飯)、coconut rice(白色飯taste like海南雞飯)、仲有橙色飯不過我忘記係咩味道。一定要試下Saffron啲soft shell crab,好味
享受完蘇梅豪玩的第一餐飯後,回villa探索及游夜水!當時只希望明天要有陽光呀~~~!好彩Day2上午都有熱太陽雖下午突落雷雨搞到我和老公呆坐酒店房睇雨景!

my other articles on2010 Samui tour 

沒有留言:

發佈留言