11/30/2010

黑森林poster開工!


若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22380


嚟緊二月劇場工作室在元朗劇院演藝廳公演一個奇幻幽默喜劇黑森林》,每個production的第一大步當然是劇本,第二大步就係poster啦!海報單張好緊要,尤其對舞台劇,觀眾接觸海報才入場睇戲,電影電通常都有trailer吸引你去睇。
余翰廷、我和 Zee (our graphic designer)傾咗幾個星期,稔poster方向,今次要到元朗劇院做,又驚因地點問題票房唔好 (元朗劇院對theatre-goers真係有啲遠),跟住身為監製嘅我就要向(連我在內)9位演員度期影相,大家都忙都到飛起 (咁又係好事嘅,有邊個演員想踎喺屋企等開工呀~~~),度期都度到我暈咗,Zee本想 9人一齊影,但同一日跟本夾唔到時間,唯有放棄concept 1,用concept 2仲要辛苦Zee在電腦合成.....現今科技真係「乜都得」!與各演員在影相當天小聚已經 "雞啄唔斷",而排緊戲期間我應該做咗IVF,會在家休息,我稔我會好 miss大家,But I've a much bigger production to do呀!哈哈!

黑森林》海報初稿
my blog friends可能擔心我將做IVF手術,又怎能排戲上台呢?......所以今次黑森林》我只是聲音演繹,無論IVF成功與否,作為演員都要有所"交帶",今次劇中女主角Jumbo再不是我 (亦是十年來Drama Gallery第一次公演不要我擔主角),我和阿廷有個好安排:找了一個有前途有潛質嘅女演員代替我,她是文瑞興,即係上次<山村老師>同我AB Cast那位。男主角卜醫生,我和阿廷找了陳文剛,得佢擔戲,我萬般放心!我是演陳文剛過逝的太太,我的聲音演繹(包括唱歌)部份會在12月完成,那麼IVF後我就安在家中啦!
拍攝花絮與你分享....電腦合成前....
 
黑森林》演員 陳文剛廖淑芬.... 6月在《小鳥》同陳文剛癲完更係想同佢再玩,不過我唔希望今次同"倒佢玩",我要有個人生大production完成!
 
黑森林》演員
廖淑芬文瑞興
 
黑森林》演員 王耀祖鍾一鳴
 
黑森林》演員 薛海暉梁浩邦
 
黑森林》演員 鄭佩嘉張君洳

余翰廷影相時都搞鬼搞馬影......


下次再繼續黑森林》updates

沒有留言:

發佈留言