11/22/2010

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day2.3)~ Rain Forest 做SPA、in-villa BBQ

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
Day 2:在酒店內的The Edge吃自助早餐,上午太陽超好,立即周圍影相、曬太陽、游水,到中午下大雨,好彩一早made appointment 到酒店的 Rain Forest做免費Spa Balinese Message,不影響我!哈哈……不過下著雨總感覺不爽!晚上享受酒店送的in-villa BBQ,再出Chewang逛夜街,像Big Spender般買了兩大袋Bootshand cream都不用2000B(總之每支香香的handcream不用HK$19)………..


我和老公一向喜歡SPA按摩,可以放鬆身體之餘又能淨化身心靈,在Banyan Tree每位住客都能在Rain Forest免費享用一次(1000BHK$260),我和老公玩咗成個Hydrothermal Circulation療程約一個半小時。整個SPA療程就像進入雨林環境淋冷暖水,老公試過後一句comment:「即係三溫暖!冇什麽特別,但氣氛環境夠享受,咁就唔同晒囉(I mean compared with大陸揼骨)


下午落大雨,好彩一早made appointment 到酒店的Rain Forest做免費SpaMessage,不影響我!哈哈……
我哋先在SPA Cafelunch,佢哋有特別menu,量少而且酸甜味十足,令你唔會太飽去玩SPA,食物好好味,我現在都好回味!
一進入Rainforest Hydrotherapy更衣室又長又大,只得我一人,所以我裸體周圍行都無問題,感覺好爽!但locker是鎖不上的....哈哈!
 全程有人在旁照顧及講解你玩邊樣先:首先是Rain Walk雨灑淋温水,但對我來說是凍水。接著Steam Room濕蒸。接著Bucket Drench Shower,一桶冷水照頭淋,我和老都邊淋邊叫救命。接著又Steam Room濕蒸。接著Swiss Shower,水力冰水噴射全身,用電腦programme控制,噴到我肥肉都騰騰震。接著Sauna,香草lemongrass桑拿乾蒸。接著Ice Fountain,用細細冰粒敷身,真係冰火體驗!我真係頂唔順,係咁叫救命,不過敷咗後全身暖!接著Vitality Pool,即係一個大大jacuzzi噴唔同位置按摩。不過我稔池中暖水對香港人來說只係唔冰凍嘅水而已,絕無暖水感覺。最後瞓Heated Lounger,熱石床是最舒泰最放鬆啦!老公躺在Heated Lounger唔洗一分鐘進入沉睡!

Heated LoungerVitality Pool,休息最「正」!
接住我哋享用一次免費嘅90分鐘Message(再想做大約4000B/HK$1000,不過我會揀另地方再試。),我唔知message係康泰special offer或是酒店本身送的。我揀Balinese Message,按摩師推薦也是最多人揀。按摩香薰油及房中香薰味都有得揀,我揀咗bergamont,感覺超級relax
按摩師先用玫瑰花水幫我哋洗腳按腳,再介紹Baliness Message的按法,係有節奏及有力道按穴位……不過我和老公喺10分鐘內就瞓著咗,都feel唔到,不過唔舒服就瞓唔著啦。出發前我看過別人blog說按摩服務費都有包,但如果覺得按摩師用心服務你,建議俾100-200B/HK$30-50小費,我都有俾,不過我哋當時冇攞cash喺身,之後簽單。我都建議my blog friends按摩想俾小費帶cash好啲,唔洗由按摩房行返上SPA中心簽單。
按摩完仲送上凍或暖甜薑茶,凍嘅好味啲,和鮮果乳酩。
做完SPA都近傍晚6:00,我倆享受酒店送嘅in-villa BBQ,半句話說今天的活動全是complimentary!酒店啲人話6:00best hour開始dinner,因可睇住個天慢慢變色,老實講,接著三晚嘅candle light dinner都係6:00開始,真係可以海邊慢慢睇住個天變色,好靚,而且我喜歡看日落。
restaurant attendants 會喺你未回房之前準備好一齊,一返入屋就有surprise嘅感覺,仲周邊點晒蠟燭,都幾浪漫,好彩停咗雨。冇spoiled到呢餐。好彩!
我哋以為有人燒烤埋俾我哋食,錯晒,佢哋稔住等我哋好私人咁享受,所以最後係老公做「廚師」,仲搞到佢好「熱氣」,好彩帶咗清熱酷!
 our in-villa dinner
全程重點是慶祝我們的結婚十周年,Banyan Tree送上這cake是很好感覺的,雖然好甜,但有意思最重要!

my other articles on2010 Samui tour 

 

沒有留言:

發佈留言