11/15/2010

等了個半月終於等到瑪麗醫院驗血報告

我係30/9第一次見瑪麗醫院的Dr. Ng,當日是聽講座及首次診症,當日驗了我和老公嘅血後Dr. Ng說等到11月中就會有報告....等了個半月終於等到瑪麗醫院驗血報告!真係好準時!今天15/11一早瑪麗醫院called我,安排我和老公第二次驗血。今次主要給胚胎專家驗血及PGD前測試,驗咩及測咩我都唔知,電話中姑娘亦無詳細講。我心急問一句要等幾耐,姑娘話佢都答唔到,因胚胎專家得一個,公家私家都係佢,一個月只做三單PGD....that's what that nurse said to me on the phone....總之我仲要等多陣,Well....我預咗啦,反正Dr. Ng講過probably最快12月 or 1月,所以我預咗等。

我想問問有有關經驗嘅朋友,呢次驗血給胚胎專家 驗血 及 PGD前測試 大概要等幾耐出報告?之後又有咩要做先到IVF?
PS. 今天下午上機飛蘇梅島預祝結婚十週年,今早又收到瑪麗醫院「好消息」,太好啦....希望呢個星期蘇島梅天天sunny!

沒有留言:

發佈留言