7/22/2015

我的新寵兒 baby Kira

開心的時刻,Anna 囡囡Kira小姐收咗我做"0靚"。。。俾阿媽鬧就搵我求救,熱就搵我撥扇,想去街就搵我抱,我一一回應佢嘅要求,因為歳半的她實在太懂氹人啦。哈哈!

現時,最興奮就係每星期同我"大佬"陶小姐Kira玩!穿上我送俾佢條裙,我開心到暈。 Anna Chung 生呢個女真好。帶給我快樂。 
真心笑咗出嚟,我今天買條裙送俾我的新寵兒,俾佢阿媽鬧我呀,仲send張洗頭相來''我呀。好彩我二話不説買咗。吹咩!哈!咁有人負責'縱',家長先有機會縱少啲㗎哈哈!

有一晚,又陪我大佬Kira姐去玩,佢要扮大人睇menu,太搞笑。
我的竉兒很少見我丈夫,這晚他陪伴我和baby Kira去玩,她仲成日對異性"有男人味"的廷叔叔有所防範。呢個年齡還是異性相距,哈哈。
都唔知係我氹呢位BB女笑,定係佢氹我笑,條片我睇咗N次都唔厭。真的想分享俾大家。。。留意片尾,我教佢揸車,佢阿媽Anna內心有種恐懼:「幣,Kira 大個會唔會學芬飛車呀?」哈哈哈。 


小朋友當然叫我"芬姨",我就想佢哋叫我"芬姨草"。哈哈!四月時我在抑鬱低谷中,先有鄭佩嘉囡囡send條聲給我叫我"芬姨草"又有Kira叫我"芬姨草I up u"令我從低谷爬了上來。多謝身邊支持我的朋友,想盡辦法令我快樂






沒有留言:

發佈留言