6/29/2011

與老爺奶奶遊北京2011(5)~故宮

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22471


遊故宮對我老爺奶奶來說都是「大工程」,故宮真的大得要命,原本我planned了一整天慢慢行,但又是天氣太熱人又多,老爺奶奶過了一個故宮上午便累了,雖然我和老公對故宮內文物好有興趣,不過都是放棄吧....but it's alright.....遊唔晒咪下次再遊囉....講真,莫講老爺奶奶,我和老公都熱到全身濕透.........所以要遊故宮真係襯後生去呀,這麼又大又多史蹟文物的地方,少點體力都難捱,以前啲公公宮女真勁!

我們從酒店乘的士到故宮,我知道若由午門入,的士落車後還要行一段路才能入宮,所以我揀由東華門入,落的士見大霧護城河,當時只是9:00,我奶奶話似北海道小津!
 
我們四人浩浩蕩蕩入宮!誰不知東華門不開!激死,心諗弊家伙,又要老爺徒步到午門,電光火石之際我發現東門到午門,每位¥1的觀光車,我立即標向前上車,但司機說要等齊11人才可開車,除非我們¥11包車。仲洗諗咩!包車啦!兩三分鐘車程到達午門的售票處。

觀光車司機千叮萬囑叫我們不要買黃牛票,那當然吧!故宮票¥60老人票一樣是半價。
排隊買入場卷時有小販賣¥5份的故宮導游圖,內有一份大路線圖,幾好!otherwise太和門都有個大大的故宮地圖
   
入宮前租用「自動講解器」,有普通話、粵語,只是¥10租金+按金¥100,英文¥40,任何有個出入口都有得借有得還,我 highly recommended!每行到景點就播講解!不過一踏入景點sensor感應到就播講解,有些人都未行到就播完,冇得rewind呀!不過就算入宮後太和門也可以租用。
   
那天這故宮可能是星期日,簡直係「人海紫禁城」
雖然人多,但故宮太大,所以都唔太擠逼,不過每逢看每個殿內的龍座擺設就針都插唔入呀!救命!
我怕老爺奶奶熱,買了一把印有清朝歷代皇帝扇及一把壇香扇給兩老....(不過把壇香扇一刻就冇香味啦,算吧¥10貨仔仲想點呀!)
原來跟老人家遊玩和兒童差不多,久唔久送些禮物,他們好高興的啊!你看我老爺幾搞笑,即席耍扇舞!!
中線特別多人外,其實兩旁係OK"自由"
故宮建築
   
故宮的中國紅真是獨一無二,見到呢隻紅都好難唔諗起中國!
 
皇帝上朝時,殿外鼎燒著壇香,令整個殿充滿香氣....係「自動講解器」講....嘩!咁咪好似我哋燒香薰咁囉!哈哈哈哈!......行行吓見到華麗背後的落幕故宮。看看這孤獨的螭(古代傳說冇角龍,咪好似西方的unicorn),這排水螭頭破爛也沒人理。
    
我們繼續前進.....在後方的老爺奶奶幾十歲都可以肩並肩行,希望我倆到老也是這般
    
離開中軸線兩旁的小宮殿擺放一些展品
 
老爺奶奶邊看皇帝皇后畫像,邊聽「耳機」講解,真係太好安排,大大增加欣賞文化歷史的興趣!我都很喜歡「耳機」講解。
 
清朝比較"出名啲"的皇帝皇后畫像,孝莊、康熙、雍正、乾隆、光緒、慈禧(是她年青畫像).....不如話拍過劇集的皇帝皇后都展出其畫像吧!其他皇帝皇后sorry啦!
 
另一館展出皇后妃子服飾,不過很有限,lighting design有啲差!
 
行到中途,我們在紀念品店旁的cafe飲杯凍飲後再出發.....
 
不過老爺真的攰,所以我們決定走捷徑,咸和左門直出到"紅廊",轉左再直行到北門出口
    
行畢呢條 "red corridor",大家都要坐下休息,好彩在北門(神武門)紀念品店對出,樹底下設一排排長櫈,老爺奶奶便在這裡休息,我倆就再次行"red corridor",飛奔到尾轉左,進入珍寶館.....
    
北門(神武門)紀念品店外
 
珍寶館要額外¥10入場費,可能這樣,入內比較少人。
 
珍寶館有九龍壁、寧壽宮、做表演的暢音閣、珍妃住的景祺閣及珍妃井也在內。前幾年我們演了多場學校巡迴<慈禧軼事>,戲中提到景祺閣等地方,我和老公當然想實地visit一下。
 
九龍壁
 
珍寶館內的寧壽門前.....比起中軸線真的清靜得多
 
皇極門
 
皇極殿
 
珍寶館展覽廳旁一些小宮殿殘得很啊!
 
又要讚讚「耳機」講解
 
供演出的暢音閣
    
做演員的我必定要逛逛的暢音閣
 
光緒帝看戲座
    
慈禧太后看戲座
    
以前的劇本....應說劇曲劇本
 
珍寶館展覽廳內展出一些后妃飾物,仲展出了不少頭飾,不過我影得有點out-focus


 
再前行到珍寶館盡頭就是珍妃井了


 
快速遊完珍寶館....都要兩老等了我們一個鐘.....匯合他們打道回府(Crowne Plaza酒店)
 
雖然一天遊變了半天遊,但老爺奶奶盡興才是我和老公所想,遊不盡故宮又何妨!我今次與兩老自由行經驗係「要變得快」,懂得看老人家身體語言......我和老公想想,午飯休息一兩小時後,黃昏冇咁熱,和老兩三輪車遊胡同(現在算是popular景點了),等他們不用徒步。總之佢哋舒服我哋高興啦!

後記:important message to my blog friendssss......的士站就在北門(神武門)對出,遊故宮可以由北門入午門出。我們由北門出,諗住幾步路截的士搞掂,唔洗老人家行,點知故宮北門的士站全是"黑社會"(that's what I called them)包起,全是包車到別的景點,近地方唔去(例如王府井).....仲要霸住條"埋線"!太過份!那邊廂,我老公照顧兩老,免人多走失;這邊廂,我冒死到中線才能截到的士!好彩啲"非黑幫"的士都肯停,若不,要帶著疲累身軀的老爺奶奶再行多百里以外截車,我就真係要「推出午門斬首」哈哈哈!

接著下篇blog與大家分享南鑼鼓巷、鐘樓鼓樓!!!!!!

my other articles on Beijing 2011




沒有留言:

發佈留言