5/12/2011

台北遊2011(5)@九份遊+台北腳底按摩

份!九份!九份!我的感覺只有"撞車""侯孝賢的悲情城市"........我以為台北市到九份要花很多時間,所以冇在我首遊台北plan在內,但在好友陳文剛伉儷及我弟弟的極力推介下,再摷摷資料,原來車程只需一小時多,那麼,行程第3天就踏上九份的路途上。我的弟弟亦極力推介我一遊「十分」,放放天燈,看瀑布、行舊式火車軌....但當天下著雨,所以只遊了九份老街及坐坐咖啡店.......現與大家分享我初遊九份的足跡。
灣建築給我的感覺是日式及中式fusion,那當然....被日本統治多年的「後遺症」,就如香港也有不少英式及中式fusion的建築.....名字也 是。「九份」名字很有趣,我以為是日治時期改的,再摷摷資料,原來是指once upon a time有九戶人家在這,而每次出城買日用品都買齊九份....所以得名。我特別喜愛探索每地方、事物、人物的history,可能演員冇時冇刻都找 Who Where What....哈哈!
到九份可乘MRT到台北車站,再轉台鐵到瑞芳火車站(好似TWD80),再轉公車(台灣巴士的稱號)到九份。轉來轉去,又唔係平好多,時間可能用多咗,到瑞芳轉公車仲可能冇位。

W酒店的attendent 教我們直接在MRT忠孝復興站轉乘國光客運或基隆客運的巴士,一出地鐵口就有的士佬兜生意,話坐巴士要兩個半鐘,的士TWD2000一個鐘就到....痴線,好彩我"做咗功課"真係"采佢都傻"

車費只是TWD100(不設找贖),車程大約一小時多啲,可直接由台北市中心到九份!正!總站是金瓜石,可以遊遊採金中心(不過我冇去到)

seat位都幾寬敞,同途全是遊客,當天日本人居多,所以都是「雞同鴨講」。


到了九份站見人落車我倆又落車,應該都係啦!D車路又斜又窄,大家要小心啊!見到7-11就知「到啦!」這就是九份舊街(即九份旅遊區)入口,因上星期是天后誕(台灣人叫媽祖誕,剛做完「文化大使巡迴表演之《天后傳奇之求人不如求己》」對天后比較熟,所以有不少setting未拆,非常 traditional Chinese feel 啊!




不過當天微雨又大霧,風景見不到很遠。回港後陳文剛話九份長年累月都是大霧呢....可能咁當年候孝賢揀這裡拍悲情城市(I guess)!我們遊九份那時,有些地方維修工程,大殺風景之餘連昇平戲院都冇得參觀 :(



一落車見魷魚大王....食呀!不過香港Jusco賣嗰隻好食啲!進入九份老街,好多人但也不是逼逼碰碰,當天並非旅遊旺季,若是....真不敢想像!



老公買了奶瓶金桔汁飲,OK好味!在旅遊區而言,九份食物確實「好平」!



沿途見不少小飾物、小擺設、可著燈的小天燈、衣服、Tee、手袋、皮袋.........對女人來說,唔買齋睇"window shopping"都好開心啊,我揀了買幾盞小天燈作紀念。







呢間shop專買整蠱人玩具,所以都唔係淨賣地道嘢!

地道食物多到根本試唔晒,個肚袋唔倒咁多嘢食啊!其中試了這個金枝紅糟肉圓,好難食(我個人感覺only又唔係酸,又唔係甜,又唔係喊)!......


老街就是食、買,試了不少地道食物後,終於要試好友陳文剛伉儷指定要飲的杏仁茶(真係幾好味,好香)......對我來說,杏仁茶是我又想又不想想的童年回 憶:我和弟妹都是祖父母帶大的,爸媽曾與我四姊弟妹住過不到兩年的日子(父母不是因工作而不養育我們),那些日子媽媽每天給我喝杏仁茶,所以現每當我聞到 杏仁茶的味道也眼淺起來..........這九份茶坊好有懷舊feel....






有不少人在這裡悠悠的在品茶,我到步已滿座!kind of love this photo....ha ha



茶葉、茶具好多間九份鋪都有得賣,呢間比較貴,不過靚啲,basement主要品茶地方,好懷舊設計,....後方仲有可睇全山景,不過當天大霧到只能想起譚詠麟的<霧之戀>.....


沿九份老街到「長樓梯」豎崎路,兩邊仍有不少商店,再不要食的,是影相、飲茶、飲咖啡、小飾物、有間店有不同鬼神面譜睇...入場費好似TWD250兩個,我唔係好敢入!不過門口隻狗狗就好似識聽人話咁!超乖!




沿 樓梯一直落,就見<悲情城市> shooting location....就係咁....九份就紅咗....呢幾間茶莊都因此命名(I guess).......7-11九份老街起點行到這兒,我已腳仔軟....仲要攞住一路行一路買的「戰利品」大包細包,好攰呀!!!



沿 樓梯一直落,上山攰落山仲攰,當天又顯又滑,行到我兩個「腳跛」,昇平戲院正修葺,冇得拍照留念!索性找間coffee-shop坐坐,可惜當天大霧有 雨,otherwiseview一定好靚好舒服!.......<悲情城市>劇照般影張相先...哈哈!反正我部相機有唔同 function試試!



coffee-break後又再沿樓梯一直落到底,見小警察局對面就是乘公車回瑞芳的地方。我倆同一班日本遊客等到發霉都冇車,有車又滿!公車站有好多的士排著等你,仲有個價目表,九份到瑞芳都是TWD120(即係HK$35左右)!早啲見到個價目牌嘛!




瑞芳火車站亦是惡夢開始:冇坐位車票!買晒坐位票!只得企位票!有錢都冇得買!下一班有坐位車票要等兩粒鐘,由瑞芳到台北市要40分鐘!今天遊九份老街 我已腳軟!我心一沉,老公見我面有難色,想發脾氣之際,即標出火車站外的公車站看看,等了十多分鐘終有車,但滿座!又係企!老公又再標去旁邊的士站,價目 牌上列明到台北市TWD3000(即約HK$860).....No way



所以我倆帶著疲倦身軀踏入瑞芳火車站,每人用76元台幣(HK$21)企返台北!我建議買定車票是上策!瑞芳火車站好有童年回憶 (I mean我呢類70後的童年回憶啊!)



台鐵火車的企位唔等於港鐵般,係冇扶手的手揪,只可(唔好意思)扶一扶別人座位的椅背,40分鍾的搖晃過程中,我和老公好似玩緊平衡excercise咁,真係又好嬲又好笑!所以回W放低戰利品後,跳上的士去腳底按摩!!!


呢間腳底按摩OK.....新假期介紹.....夏威夷養生行館。長春路31號,呢區係台北晶華酒店所在。新假期教乘MRT中山站3號出口再轉5分鐘的士。我當時唔會再諗轉車!的士直達啦!唔該!


very OK.......老闆娘係日本人.....地方very clean.......唔太貴.......旅遊洗費算OK.....腳底按摩60分鐘(足鐘)TWD900(HK$250左右)....... 了半天九份.....企「平衡企位火車」......唔做 foot message仲做咩好呢!

沒有留言:

發佈留言