3/31/2011

決定唔雪胎,go ahead做PGD測試


今天覆診,Dr Ng 話報告見有3個胚胎(有1粒卵受唔到精)他說是自然。好彩3個胚胎中全是Good (有一個仲係Grade 1)。得三個機會去做PGD,我真怕冇胎放,但我和老公商量好,唔等啦,雪胎,等三個月,又再俾多七萬再抽多次卵,仲唔知抽到幾多,what if 下次又係得幾粒.......一切一切太折磨了!

雖然Dr Ng建議再抽多次卵時,我有動搖,但老公insist試 PGD吧,去到呢個地步都係花是萬多元的PGD費用,worth trying!再抽等於start all over again。我已不知點揀!算吧,試就試!星期六就知,希望現3個胚胎生性,eliminate後 at least有一個俾我放胎,我也願.......心情好down.....老公又要排戲....不能陪左右.......

有些Blog friends在養和做IVF,PGD唔噴鼻藥有多些卵,因養和醫生話PGD要多些卵才「化算」,心諗點解瑪麗醫院會仍用噴鼻藥呢.....一切太遲,幾個月前我揀了瑪麗醫院,let it be

沒有留言:

發佈留言