3/10/2011

星期六就開始IVF第二階段

唉!又等多5、6天,月經仍遲,真係唔明白自己身體,我做人永遠守時唔會遲,就算我以往M都準時,硬係今個月要睇M做嘢就唔守時......真係冇辦法都要講句「人算不如天算」!!!!!! 因為遲太多,差不多遲咗兩星期,以前我會以為有咗,但因我用緊第1階段的噴鼻藥,expected會遲M (but my blog friendssss, 有些人就算用噴鼻藥都M準)。但遲咁多,call back 瑪麗醫院,姑娘就叫我今早再返去見見 Dr. Ng。


於是我又係天未光出門口,私家那邊等見醫生的輪候時間比較快,我幾次都係等咗15-20分鐘。當各人急急忙忙返工,我和老公就逆流而行搭地鐵,十時未到就回到家中......就好似dream walk咗去醫院一樣!

超聲波照後見水泡仍是2cm(算係大),因此水泡而遲M,問Dr. Ng點解,佢只係話有5%女人會咁,其實我唔係想聽statistcs,我想聽why。前幾天睇針炙,岑醫師就解答了 which I can share with my blog friends,原來因為我身體「好想好想」排卵但噴鼻藥令子宮進入休養靜態等待多卵針的「刺激」,「好想排卵」及「休養」 contrast下形成這水泡,水泡便影響M遲,Dr. Ng話水泡會自己縮細至冇,最緊要真實係驗血的荷爾蒙水平OK就開始第二階段:打多卵針!下午有結果,驗血的荷爾蒙水平OK啦,something around like 200,Dr. Ng 話冇須等M or not,兩日後start打針14天後取卵,佢仲話通常7-14天,若我對藥物反應唔好可能打多幾天,Day 16 is the big big big big day:取卵!我倆往後路點行就睇那天!

好似好人工化的過程,但科學就可以幫到人類減少certain extend的悲傷痛楚,我早知PGD可能冇須經歷5次悲痛.......Well, but我嫲嫲成日話齋:有早知冇丐衣 :o!哈哈......


沒有留言:

發佈留言