3/29/2011

取卵前一晚入住數碼港艾美酒店


終到了IVF 取卵大日子!因朝早七時就要到達瑪麗醫院辦入院手續,我住得太遠,老公唔想我太頻撲,所以前一晚入住最近瑪麗醫院的 Le Meridien Cyperpot,老公話當係 relax一下唔好咁緊張。酒店真係好近,5分鐘的士車程就到!老實講,咁樣住一晚唔太經濟,但為了令大家唔好咁緊張......值啫!我當係去咗旅行吧,我諗如我在家等一定瞓唔著。這也是我第一次在香港入住酒店.....咁梗係啦,冇事冇幹又做咩有屋企唔住呢?

當天還要排戲,我們入住已是八、九時多,周圍逛逛,吃個晚飯就休息,所以唔太enjoy到酒店設施。

   



房間唔太大,但也算spacious。房間景觀不錯,of course夜晚只見對面山上豪宅燈火,早上見到半個海景啊!
   

因冬天,而明天做取卵手術不宜運動,所以enjoy唔到個pool 啦!

   

酒店餐聽,buffet好似四百多元,我們沒吃buffet。只吃了一個「半份」ceaser salad,反正12:00後我不能再飯食去prepare明早手術。當小小宵夜吧。


酒店設計都唔錯,好有城市又relaxing的氣色。

沒有留言:

發佈留言