4/03/2011

今天IVF放胎

星期一取卵當天已預定星期六放胎,好多只做IVF只須等兩天就可放胎,我因地中海貧血症要做PGD去check所以等多兩天,這星期都擔心那三粒胚胎能survive嗎? 能是正常或隱性地貧嗎? (隱性地貧同正常也沒大分別,沒影響到健康的)..........

今天見 Dr. Ng前姑娘叫我先辦入院手續,心想「係咪即係有得放胎啊!」但姑娘沒說,那我和丈夫等見醫生吧......(actually, 瑪麗醫院私家院是 "私家payment",但都是more or less 公立醫院的服務,但我必須說瑪麗醫院婦產科的醫生護士超 friendly & 好人。)

Anyway, 當聽叫我名時,老公緊緊捉著我的手,想步入房之際,Dr. Ng說等等,他去另一房 call lab. to reconfirm the embryo's info....那刻,我心真係 butterfly in my stomach......好似我多年前在香港舞台劇頒獎禮中,第一次在席上聽到自己得獎前一樣........雖然我和老公作了最壞打算,但渴望「有健康胎放入身體」都是人之常情吧!那刻,老公緊緊捉著我的手,說「有就有,冇就去毛埋裘斯玩!」其實昨天開始 "搵定先",若個天真不給我一個機會,咪去毛埋裘斯玩囉!

見 Dr. Ng啦.....他說三個胚胎中有一個 Normal,但昨天不再grow了。有一個嚴重地貧,不要了。有一個隱性地貧 (即像我和老公一樣) 健康生長,十點放胎!GOSH!!!!那一刻我開心到喊咗出嚟,老公輕輕pad my shoulder,Dr. Ng笑了 which我第一次見他笑........我邊流淚邊心想 「embryo唔洗多,一粒健康就夠......」

then 我去另一個房辦入ward手續,房內四位姑娘見到我開心到喊都同我一起笑了........在 ward休息時,我默默多謝觀音菩薩、佛祖、天、whatever that I'm given a chance.....好搞笑呀,滿天神佛咁多謝,哈哈哈!

我和另一位太太在 lab前等放胎,大家好 relax地chit-chatting,醫院姐姐又同我哋「談笑風生」。輪到我入 lab,大家都為大家祝福 ,"Good Luck"、"you too",呢兩個字聽了一世,但從未如此「需要」得咁緊要......yes. Luck is all we needed right now.

手術十分鐘就完成,一直睇住 monitor「目擊」整過程,Dr. Ng 話個胚胎好靚、身旁謢士也說「子宮膜好靚呀!」......唔係好明,但 take到個 message係 「一切順利」

Ok, Stage 1 完成,第6次懷孕,希望成功,生個身心健康BB!跟住仲有好多關要過,一直有好多朋友支持我和老公.....好多謝你們,多謝科學,多謝 Dr. Ng,多謝老公......


沒有留言:

發佈留言