3/04/2011

用噴鼻藥令月經遲

今朝天未光零晨5:00就起牀準備到瑪麗醫院,乘了一個鐘多啲車程7:30到達醫院,今早是噴鼻藥Day18,正常係到醫院照超聲波及抽血驗荷爾蒙,如果掃描卵巢沒有大的"水泡",驗血荷爾蒙又在基礎水平,就可以開始打"刺激卵巢針"。可惜我仲未M,遲咗5天啦!Dr. Ng聽到就知因水泡大咗少少而導致M遲,ultrasound後真係!Dr. Ng 話有5%女人會咁(God, I so much want to be so ordinary!!!!!),Dr. Ng 話噴鼻藥係會令水泡出現在子宮,但唔影響,過多幾日水泡自然消失就會M,而且ultrasound知道子宮健康就ok啦!


冇法啦,等多幾天,姑娘話經期Day2開始打14日針,就取卵......希望身體聽話啦!
回家途中有些唔開心,點解地貧25%會影響BB,我又中,點解5%用噴鼻藥水泡過大,我又中......但老公在身旁扶持著,說5次小產咁難過都渡過了,這些算小小事tiny and micro tiny,反正三月預咗做IVF,遲少少又如何.......在途中,我聽返幾年前Drama Gallery我剃頭演的音樂劇 "流浪在彩色街頭".....try to concentrate on something else....ha ha ha....其實呢個muscial真係唔錯.....有佛念人可能明白更多

沒有留言:

發佈留言