7/22/2010

2009 同老爺奶奶去北海道 Hikkadao玩 (1)

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
一直不喜歡跟旅行團,但第一次去日本,怕言語不通,第一次同老爺奶奶去北海道玩,怕照顧不妥,所以同丈夫決定報旅行團.....那次去北海道是20096 月尾,5天團......有啲人話同老人家去北海道,揀春夏好啲,有靚花睇,天氣唔凍又唔太熱,比較適合老人家。果然我哋到富良野,美麗花草真令人心曠神怡!

By the way 我揀咗星晨旅行團,早機去傍晚機返,直飛北海道,幾好。但安排車程唔太好,報團時話不走回頭路,騙人吧,有一天乘車乘了6小時!救命!早知,其他旅行團也 可報,星晨無什麼特別!報團時又話帶我們到mall, outlets等地方shopping,騙人吧!個guide仲話北海道「無嘢好shop」,我真想駡他:你點知我喜歡shop什麼嗎?因為走了回頭路, 到札幌是晚8:30多,那條shopping street狸小路也差不多關門了,剩下一兩間專買手信的,我相信那間shop是與那導遊有comission關係的....but I didn't want to spoil my holiday with my parents-in-law, so I let him go! 
雖星晨旅行團安排不太好,又或我慣自遊行,我很喜歡北海道,好乾淨,好靚!溫泉無得彈!!下次淨係同老公去的話,一定自遊行住民宿!去我facebook睇更多北道照片
富良野美瑛:花園真係靚,見到老爺奶奶enjoy我更加開心。三指動作:食北海道牛奶ice-creamOK啦,係好軟好滑!香港軟雪糕都差唔多!
坐車去富良野中途廁所站超乾淨。我佩服日本洗手間超乾淨,仲格格都是電動座廁呀!REALLY CLEAN ahhh!
指定景點:薰衣草園,真係好靚!....通常以我攝影技術,實景係靚過相,但在富良野、美瑛影相是相反,don't know why

指定動作:去到富良野食夕張蜜瓜,好貴,300一小片!but it's so sweet and tasty!
我們分第一天和第四天的行程在登別,星晨旅行團安排了「走回頭路」真騙人的!但登別泡溫泉好正!
指定景點:登別地獄谷....第一個景點,原來溫泉區滿佈琉璜味,有點刺鼻
登别溫泉街,即手信街,我狂買咗好多嘢,好開心!白い戀人朱古力餅,奶奶指定手信,買咗好多盒!不過真係幾好味....我疼意黑朱古力味多啲!唔好以為周 圍好熱鬧,全登别温泉區得呢條街炸,其他only hot spring & hot spring & hot spring
 
指定動作:飲北海道牛奶及吃那些一瓶瓶細小的pudding,又真係幾好味, very creamy
又係遊客指定動作...伊達時代村,在登別...看看日本古代,又有演員周街行同你玩....即係海洋公園......老爺奶奶喺呢度玩得最開心,所以我亦最開心...雖然有啲悶!好彩有鬼屋玩,仲扮地震震你,兩老玩到哈哈聲!
我老公余翰廷俾人拉上台做 improv呀!做戲做到過日本!可能他們見我倆比較open,所以揀我老公上台。見到老爺奶奶笑到哈哈聲,真係感動。因為平時只是倆老在觀眾席看我在台 上。第一次坐旁與他們欣賞「演出」,仲係佢哋個仔令到倆老笑哈哈,我太高興太感動....旅行令自己高興令身邊人高興,what more can I say!?

related blog

沒有留言:

發佈留言