7/15/2010

沙巴2010(3) Shangrila Rasa Ria



旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有

第三天,我們入住Shangrila Rasa Ria。Gayana Resort & Bungas Raya在同一離島上,想近city就是出去住市區酒店。而且我們departure班機是12:00,離島船期唔啱,所以last day都係住city好些。但我和丈夫都揀了遠d的Shangrila Rasa Ria,因為近市中心的海灘是不可游,I prefer a better beach. 由 Jesselton Ferry坐車要40mins,機場坐車要1hr.....so it's quite far from heart of city.....but Shangrila has shuttle bus going to & from city 25RM(HK$60左右)一程。但spend a nite in Shangrila Rasa Ria亦好好。

在Shangrila Ras Ria 的 Delti Beach好大好長,沙軟到不得了,沒有石仔!Really soft sandddddd!無跨張!最衰我哋check in時已3:00再加下雨,第二朝9:30就離開去機場,無得落水。但我眼望d海水都好清!

Shangrila Ras Ria最出名就係睇日落,雖然當天下雨,但日落都仲係好靚,我諗sunny days一定靚到暈!.......我好鐘意海灘,陽光或日落的海灘,每當在日落的海灘時,我便想起童時父母好難得的帶我和弟妹去海灘游水直至日落。所以現在每逢遇到日落+海灘…..成為我破碎童年的健全記憶….. 但當我咁sentimental時…唉!個傻佬在沙上用腳寫我們的名!!!

入住當天,酒店無情情唔洗加錢upgraded我們 from seaview room to presidental suite,我有啲驚,無情情咁著數?!套房喎!我驚有鬼!但經過一晚我証實是安全!我諗可能有團唔夠普通房,既然我們單獨自由行,upgrade無防........Gee! I have a an experince in Shangri la suite.....what a view, what a room!我一入房,「嘩」咗二十聲都有,「嘩」到老公叫停!哈哈!
上邊呢幅相就是seaview room,每間房都有露台!but we're upgraded to....SUITE呀呀呀呀呀呀!



resort 房內不是放Bible....放本"Lost Horizon"....我諗因為本書是講香格里拉...a pretty good idea though本書都睇得吓

在房內露台看霧雨日落,都好寫意
晚上,因下雨,決定不出city,we stayed at hotel for dinner,有好多間resturants俾你揀。第二朝食完早餐映下相就要離開,不夠時間玩,其實有多一天可以玩wildlife,睇紅毛猩猩,golf,游水再游水,但浮潛就無謂


玩完沙巴了,又完了一個旅行,又完了一齣舞台劇......經歴四次無咗BB嘅打擊後,發現「對自己好啲」好重要,我和丈夫一步步踏出黑暗。去旅行,食好啲,睇好戲,做好戲,做自己喜歡的事,跟自己喜歡朋友談心.....一天一天的踏步.....

my other articles on Sabah
1. 沙巴2010(1) Gayana Resort (you're reading it)
2. 沙巴2010(2) Bungas Raya
3. 沙巴2010(3) Shangrila Rasa Ria

沒有留言:

發佈留言