7/18/2010

深圳東部華僑城-茵特拉根酒店


旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
若此blog未能顯示相片,請click http://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22281

深圳東部華僑城(茵特拉根酒店)兩天自遊行日誌

深圳茵特拉根華僑城.....近近地 weekend遊玩兩天,都不失一個選擇。建築真係似瑞士小鎮


   
月華僑城發生機動遊戲意外,令我想出版呢篇blog,是有關4月我去「華僑城茵特拉根」的一篇日誌。其實我對大陸機動遊戲有些保留......可以唔玩就唔玩!再加想東部華僑城好似政府注資建,時常免費招待學生弱勢社群等人士去玩,排隊都排晒啲時間,再加上國內同胞慣性喜歡爭先恐後,大家見到上海世博新聞就明白我說的是什麼一種「國內同胞behaviour」....sometimes, I don't see the point of pushing....cos' eventually you will get there, right?!
深圳東部華僑城有好多間唔同酒店,我和丈夫余翰廷揀咗茵特拉根,仲有可浸溫泉,行行花草公園,玩玩摘茶葉炒茶葉,水上世界玩一日都得。因4月時,我的身體12月流產後未完全痊癒,我和阿廷除了水上世界及機動遊戲,處處都有自由自在的逛逛。其實深圳東部華僑城就好似香港theme park(主題公園),但呢個theme park霸幾個山頭!大都嚇你一跳!華僑城內處處富歐洲特式,係好寫意的,但每當排隊搭小火車,玩氫氣球時就令人disappointed,Why....「國內同胞behaviour」,所以我建議到中國要avoid人多地方。
森林小火車環園一周,車程45分鐘左右,帶你看看整個華僑城,其他谷(我的understanding是 park,有幾個唔同theme parks:打golf的、機動遊戲的、水上世界的、佛學的、溫泉spa的、濕地公園的)
   

Anyway, 華僑城內的職員服務不錯,我和丈夫先到排隊,as always一定有人插隊,我想理論之際,那位職員哥哥已勸告那位阿姐了!點都好,呢啲事亦無損我散心的心情。
   

我是訂永東的直通巴士,晨中粉嶺上車,但其實在羅湖火車站撘的士都是¥80-90,兩人至四人share係低啲,不過人生路不熟的話,直通巴士安全啲。永東有個package,$2100多 for 2人、豪華房,亦可加錢到豪華湖景房,我唔記得加幾多,好似$500以下。Book房時要求 early check-in 及non-smoking房。package都包2人主題公園各景點入場券、茶溪谷門票、 温泉入場券、天禪表演入場券、早餐等等。可以去 www.interlakenhotel.com or http://www.eternaleast.com.hk/ 看看。永東都唔錯,上次去同林英傑夫婦去廣州金叶子都是through永東book房。直通巴士經沙頭角過關後,到深圳東華僑城大俠谷下車,再轉乘酒店shuttle bus,每小時一班,逢踏正開出(即12:00, 13:00, 14:00…..),約20分鐘車程可到達酒店。
   
 華僑城茵特拉根酒店 大堂,幾靚!仲有幾對新人影着婚紗相!我們入住豪華湖景房,無bell-boy帶你,自己到自己房間,看看42”LCD大電視,露台欣賞湖景後,去主題公園丹桂軒吃午餐,但呢間丹桂軒的食物同羅湖商業城那間比,差好多。其實園內食方便麻麻地!

    
   
露台見到的湖景....其實呢座就是spa溫泉的地方
遊園.....就是接著的節目,2:00左右有parade,但表演者好"hei",但亦可取些做街show經驗,4:30pm看「天禪」表演,約1小時.....感受到祖國「大」的表演。其實其他"谷"都有表演,但我哋唔趕啦。晚上去浸温泉spa。第二日到濕地公園逛逛,看看不同花種,超大南瓜。花草樹木種得唔算靚,但環境清幽,散心逛逛 or 一家大細遊園不失一個選擇,仲可以俾錢(好似¥10左右)乘golf car帶你由一個景點去第二個景點.....
   
 呢個銅人不是假,係真人扮...好可憐,fixed point幾小時!
   
2:00左右有parade,但表演者好"hea"....一點沒有fourth of July Parade的感覺....(即是有時在電視見到的美國國慶巡遊)
「天禪」表演,約1小時.....感受到祖國「大」的表演
   

後邊的葉是vedio打,好3D!

濕地公園,超大南瓜
     
  

茶溪谷,玩玩摘茶葉炒茶葉,大自然中逛逛
 



  
我們玩了2日1夜(即一日),其實要玩盡整個東部華僑城要3日2夜(即兩日)。其實咁近香港,唔住酒店都得,只到主題公園玩都得....但我這樣 enjoy life的人.....never!! 入園票可以玩兩日,記得入園前在入口處映「証件相」....酒店職員話入園前在入口處映相可玩兩日.....下次想同林英傑一家大細到另一個theme part長隆玩!

沒有留言:

發佈留言