9/07/2012

我老公在FB寫了硬gag宣傳一則 (1)


我老公在FB寫了硬gag宣傳一則.....看

一個聲稱甚麼東西也能賣給你的人,在街上叫賣。一個身型痩弱的四眼仔上前。
四:喂,阿哥,你係咪真係咩都有得賣?
賣:係!你講得出,我就賣得出!
四:咁勁?你唔好呃我四眼仔喎!⋯⋯


賣:你講啦!最多俾個八折你!
四:我想飛呀.....
賣:飛?冇問題,你要哪個飛法?
四:有甚麼選擇?
賣:你想像政府總部外哪些為理想而飛行的,抑或像總部內哪些為求飛遑騰達而不理別人的飛?
四:我唔識政治,我只想像夜鷹一樣自由自在的飛!
賣:冇問題!
說罷,賣東西的人給了一張劇場工作室<夜鷹姊妹>的飛給四眼仔,只售八折$144
硬gag宣傳一則,多多包含。

沒有留言:

發佈留言