12/12/2010

IVF延期

剛收到瑪麗醫院留言,我IVF排期到三月就可以做了,心裡有點激氣,上次 Dr. Ng說是十二月或最遲一月,上個月中亦安排了買PGD針,姑娘說PGD針一到(takes about 2-3 weeks)就可開始 treatment,點知現在又話安排到三月!我安排了二月<黑森林>不演直至年尾休演,現好似時間表被打跨,有點唔舒服!想問醫院點解,留咗message但估計是聽到的都是有好多人輪隊,每天只做三單 blah blah blah,所以不期望了,但我sure知道是三月的期已落簿,除非我drop out,otherwise三月就是了!講都有些緊張.....哈哈哈哈!

不過再細想.....唉!既然如此,let it be啦,呢兩個月再做多點運動,飲花膠煲雞湯,少點工作....可能上天就是安排我這樣情況下接受 treatment 啩?!

有blog friend說到養和做 IVF & PGD價錢差不多,十萬蚊內又唔洗排期,早知就到養和啦!

沒有留言:

發佈留言