10/24/2010

三號風球下遊HK迪士尼樂園樂園



旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22357
     
 21.10.2010香港掛起三號鮎魚風球,官方說是超級颱風,大家作準備「迎接」, 幸好昨吹走!上星期我planned《天神愛說話》full company與契仔一家到迪士尼樂園遊園及玩Halloween,因我們有不少演藝師弟妹在Disney做,平日入園免費,又難得"夾啱"契仔女school picnic後放假,咁多"夾啱",如果打風告吹真叫人失望!再加上我好友陳文剛《情信》及契仔老豆林英傑《快樂的稻草人》這星期show open,如果打風告吹真叫人多擔心啊....好彩上天總算聽到我們多人「祈求」......如果上天都聽到「我希望生個健康BB」的祈求就更好了!


老公和契仔老豆(我好友)林英傑Even,我哋仲玩得癲過啲細路!

Anyway.....我們一行11人浩浩蕩蕩由肥Wing帶領入園(肥Wing是我叫佢嘅花名,佢做Lion King的猴子,佢話在我和我老公身上學咗好多歹嘢,其實我好欣賞佢就真:as a dancer佢比較肥但他靈活而且跳舞時「有戲」,好多dancer齋跳step一啲唔投入,肥Wing唔同而且我亦欣賞佢嘅編舞).....

ok, back to Disney...一行人當然先在景點映相先啦!



其實今次是我和老公第一次入迪士尼,廿多年前我到過Floria迪士尼,當時在Universal Studio買咗個印有Gladys嘅杯,現在仲未打爛!(少有)!老公亦在演藝畢業旅行那年同一班同學到過LA迪士尼.....所以我倆講過希望下次同我哋仔女去Disney,but都試了三年也不成功,現在同契仔女去都一樣達成我倆「講過嘅希望」haha,係咪好"阿Q"呢?!

當天掛起三號風球所以戶外機動遊戲停開....仲好....我哋玩 space mountain,巴斯光年,睇Lion King, Golden Mickeys係唔洗排隊!少有啊!返正同行各「後生仔女」及契仔女都玩過,無咩所謂。下午入園就遇上Parade,可能我哋一班APA唔怕又自high,高叫大嗌自己原地跳舞睇Parade玩得好熱鬧....旁人都比我哋感染.....可唔可以講呢個係「戲劇感染力」呢.....哈哈哈哈
 
我的好友Vivian,亦是契仔女的媽媽...做媽媽多辛苦,自己想玩high啲都唔得,要睇住啲仔女嘛....我要向她學習prepare我的將來....

在Main Street 的 Disney on Parade




契仔係個怕差仔,疼意同男仔玩多啲,所以今在Disney Entrance一見到我和老公都先攬我老公,契女就攬我先.....I guess it's normal considering their ages......但契仔在園內好主動帶我老公去玩....令我老公好開心
  

契仔想整蠱契爺玩噴水....可惜當天無水噴,得噴霧.....但見佢咁「精靈」好sweet!

我哋嗰日講笑說:「今天是大細路劇團x劇場工作室遊Disney」,因為兩個劇團嘅主腦都放假一天同大家玩吖嘛!哈哈哈哈......哪.....我哋咪係「大細路」囉

想想與Even & Vivian上次同一班人去旅遊已是廿年前1991演藝畢業tour,當然我和Even & Vivian與老公4人都旅遊過....但大一班人又夾啱兩團時間真少有....總之I have a great time, no matter in Disney or elsewhere!大一班人有一班人玩法,少人有少人玩法


班「後生映相古靈精怪......well....我哋後生嗰陣夕何嘗唔係吖?!我哋作出「K」手勢係近日有報導指出有些仙人掌肉可當K仔作用!?有啲恐佈啊! :o所以一見仙人掌咪大家古靈精怪一返囉 :)

文瑞興鍾詠詩薛海暉和myself...都是《天神愛說話》的演員,畢業一兩年的師弟妹,又曾是我演藝學生,現在成為同事,正可說是亦師亦友.....其實我和余翰廷都算係用心栽培每一位「肯同我哋work」嘅畢業師弟妹,希望他們進步比我們更快更深!

 more photo on my facebook, love to have U visit


沒有留言:

發佈留言