10/18/2010

契仔女同老公慶祝生日

明天18/10是我老公44歲生日,每年佢都complain點解我生日就係排緊戲(雖然相差11日,我是29/10),佢生日就係放緊假,因為我哋工作太忙嘅關係,通常生日遇著排戲就會成個company切蛋糕,otherwise都係電話傳送心意。BUTTTTTT今年佢和我生日也在工作中渡過.....做緊<學校文化日之天神愛說話>.....well....we are very happy garrr!

但令我老公高興就係今年第一年收契仔契女,今天他們第一年同佢慶祝生日。雖然我倆還未成功有自己仔女,但係今晚的生日晚餐令我倆好warm好親切了!所以其實契仔契女錫我倆,他們的父母我的老友都好錫我倆!......somehow我當契仔契女係我哋仔女啦,所以我感覺到有子女的溫馨,同時我亦感覺到教仔女的「麻煩」(positive speaking的),做爸媽真係好攰,無時無刻都在教導他們,有時我哋四個大人想傾計都要等他們玩緊,做緊功課,瞓緊覺.......但這就是家庭生活了....我和老公都享往。

結識廿多年的我們,由演藝學院到赫墾坊劇團,到各自做freelance演員到各自搞劇團,估不到子女令我們成為一家人.......

我和契仔契女與我老公和他們的媽媽(我的演藝同班同學+好友)李惜英

契仔契女與我老公和他們的爸爸(我的演藝同班同學+好友)林英傑

看我老公多麼enjoy!我看到他高興我也高興!

沒有留言:

發佈留言