12/03/2013

13th結婚周年

今天是我們13th結婚周年,與往年一様,同様在DG黑盒演出中渡過,同樣是忘記了,又是老公提我。。。

回到Studio準備今天下午的《依衣》學生專場,第一份結婚周年禮物是我們新請全職演員 Alicé Fung 的玫瑰,仲整埋隻props 鑽介,真係物盡其用。。。
第2份結婚周年禮物導演Benny Yu 送給我們好味 cheese cake他真知我口味!Yeah
上次《迷失香港》熟落了的胡俊送上cake cake。好靚好味。。但他專程送上來是那份心意令我倆感動。太多cakessss,所以我倆決定同今晚觀眾分享。 
仲有老友做costume designer 的Kenneth昨晚送給我們朱古力,好好好味呀,我當埋係anniversary 禮物
 仲有一向支持我們Fans,Patcy 專程細心製作咭及honey。
那份心意任令我不 feel loved。
如常出,在FB, Whataspp多人祝福,多謝朋友們。
 最緊要是周邊朋友共事友人,大家work得開心。
 晚上完show,重遇多年前在美國認識朋友,她說Gladys仍然是笑呵呵傻大姐般,冇變。見到我也令人感受到開心。我說開心是因為我經歷過不開心,人生在世,笑呵呵咁過是多好的事。





沒有留言:

發佈留言