11/25/2011

七天減肥營養餐單

一講到減肥,離不開節食和運動,我對自己更加嚴厲,除每天jogging一小時(減肥營養師說減肥運動最好做特久又不會結實肌肉的帶氧運動,跑步有時對某些人會傷kneecap,而且必未捱到一小時多,減肥營養師說前半小時是沒用的,only warm up,半小時後才是burn fat!


前幾篇blog我也說了,幾年前因 《爺爺與情人》增肥到130磅,後因《反面情侶》要胸圍底褲視人,所以要勁減到108磅,那兩個減肥歲月真慘,不可與老公同枱吃飯,廖氏家族各人支持我減肥,連親愛祖母生日宴上,我在美食當前,只是坐在席上,但取出「減肥飯盒」來吃......我記得嫲嫲當時說:「打仗都冇咁慘」令全人類捧腹大笑.....我的叔叔們引誘我說:「食埋呢餐先啦」......呢句最危險.....過唔倒呢關必敗!好彩....老公支持我.....激勵我...又俾我肚餓又唔食得嘢時發脾氣!

上文講到,我對自己更加嚴厲 ,我到Physical做機(即減肥療程),前幾年到那裡減肥,有埋餐盒整好埋俾你,一日三餐包唔會食多。現在沒有餐盒供應,所以my blog friendssss 不一定要到Physical,它也不太特別好。「做機」其實係快啲將脂肪打散,加埋運動節食,係可以成功一個月減到十多磅的,跟住那一年多我也沒返彈,直到我要增肥。

現在..........我跟返上次pattern減,10天了減了6磅,辛苦死,比上次慢了,咁新陳代謝也慢了吧!但每早上磅見磅數遞減算是回報。最衰冇人整好減肥餐盒俾我,今次要自己準備。有一位減肥營養師給了我一份減肥營養餐單.......又同大家share呀!不過我嚴厲啲,因要上台,要勁減,同埋自己prepare減肥餐有點煩,所以我也會吃Orbis及Fancel的代餐......冬天要有暖嘢落肚先捱到的.....我個人最增減肥milkshake.....一飲想嘔又唔暖肚.........若大家唔嫌貴可以一試,不過其講差不多,外出一餐都要幾十蚊。


* 每天要飲8-10杯水
* 不可飲任何骨湯有肥肉有雞皮湯
* 湯渣是致命傷
* 食飯要紅米飯+白飯 (3比1)
* 每餐比例 : 3份菜2份飯1份肉
* 盡量買no fat食品,我都是吃脫脂cheese、脫脂火雞肉、脫脂奶做早餐
*  每餐份量不要多,咁就可以慢慢食細個胃
* 減少外出用餐次數

沒有留言:

發佈留言