7/30/2012

transform DG黑盒小劇場的第二步

昨天陽光普照,熱浪逼人,但我和老公沒閒走到泳池或沙灘,我倆走到DG Studio大本營、觀塘附近的電器舖買「鐵通」做掛舞台燈的「燈bar」。由陳曙曦教路用這類「通」,我照辦,因他的天邊外自由劇場也是這樣。

計計下我們劇場工作室 (只計演區)都要十多支燈bar,送了一批來再要額外加多一兩燈bar......搞到我和老公走兩趟之餘仲要做埋搬運工人!
 嘩,真係唔講得笑,余翰廷可以雙手拎兩支鐵通......我雙手拎一支鐵通都氣喘!

當然......親力親為都有極限......裝修一環真的要請人做.....好彩,又得陳曙曦細佬幫手裝修拉電線.......
 結果.....transform 黑盒小劇場的第二步完成......燈bar裝好了......
下一步要安裝舞台燈、掛喇叭、dimmer、lighting and sound panel、通電......這點,我真係要多謝祖國的淘寶網廉價舞台燈及用品,而且又要多陳曙曦介紹,他用過,都OK我當然相信朋支吧.........我亦要多謝好友兼御用舞台監督 Lawrence,他幫我訂貨仲安排運送.......

you are listening to Drama Gallery's production <反面情侶 1>music, composed by馬永齡



沒有留言:

發佈留言