12/10/2011

減肥期食代餐

After《愛上愛上誰人的新娘》,由11月頭就開始克苦地減肥!今天差不多一個月,終破120磅大關!我減到118磅啦,減咗12磅!太高興......這月節食得很艱苦....一直食Orbis代餐,有時外出,只吃一碗菜米粉 (米粉係最唔肥)......回想成個月冇食過我喜愛的chesse cake、朱古力、湯水也少...........不過真係值得........因前幾天影《反面情侶 2》poster.......廋咗真係靚D....真係辛苦啲都低........同大家分享我食的代餐.....

 呢隻縲絲粉幾好食,分糧好小,第一個星期有D慘....但捱了第一個星期就易過

呢包代湯真係肚餓 .....可以頂下



1 則留言:

  1. 你好勁呀! 而且成績真係好好喎!
    我咁耐得結婚果次係成功. 不過生完b之後可能又要大戰一場! 我都要向你學習!

    回覆刪除