7/29/2015

不放棄的home-made曲奇搞笑過程

失敗的自焗曲奇餠!我。。。嘗試整曲奇。放入焗爐時係一個個圈。焗出來係一pat,失敗三次。朱古力曲奇餅焗到變一大塊朱古力簿餅!笑吧
丈夫支持下,再試。又失敗,焗了冇味冇甜曲奇。因為糖霜用完了,我以為代糖亦可以,結果。。。冇味!提子亦爆炸般。。。超失敗,雖然丈夫仍說只是沒味道而已。。。可能他不想我挫敗吧了。
再試再再試,好友Cece伍潔茵鼓勵我說:「烹飪rule:一次可撞棍,兩次未必得,三次先有料到,四次有頭緒,五次有神緒!努力加油!」。。。今次味道ok了,但可能牛油分量過多了又或搞得唔夠,dough不太堅挺!焗出來,樣子像發漲了的肥骷髗骨頭。難為丈夫仍説ok!可能他真不想我挫敗吧!
網上又或cook book又話新手不敗曲奇,超易。對我來說 cooking is hell lot more harder than acting。

沒有留言:

發佈留言